Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. LOGICO PICCOLO
  3. Najít cesty - sledovat cesty

Najít cesty - sledovat cesty

Soubor Logico Piccolo - Oko a ruka - Vizuální vnímání

Soubor Logico Piccolo - Oko a ruka - Vizuální vnímání Určeno dětem od 8 let - soubor je zajímavý i pro nadané děti mladšího věku Soubor obsahuje 16 rů... celý popis
Dostupnost
Skladem
Cena bez DPH
203 Kč
233 Kč
ks
Číslo produktu:1780
EAN kód:9788086745817
Výrobce:Mutabene
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Soubor Logico Piccolo - Oko a ruka - Vizuální vnímání

Určeno dětem od 8 let - soubor je zajímavý i pro nadané děti mladšího věku

Soubor obsahuje 16 různých karet

Protínání čar: Určování lomených čar, které se protínají v daném bodě l Určování oblých čar, které se protínají v daném bodě l Přiřazování výřezů s křížením lomených čar (obdélníkové výřezy, šestiúhelníkové výřezy – bez otáčení, osmiúhelníkové výřezy – bez otáčení) l Určování protínajících se čar

Body čar: Určování čáry, která prochází dvěma, třemi danými body l Určování tří, čtyř bodů, kterými prochází oblá čára

Orientace v rovině: Určování správné cesty podle pokynů – orientace doleva, doprava, rovně v různých pozicích l Přiřazování správného vzoru – orientace doleva, doprava, nahoru, dolů l Přiřazování správné lomené čáry – orientace doleva, doprava, nahoru, dolů

Námětem úloh v souboru Najít cesty – sledovat cesty je pohyb – cesty, jejich tvar, křížení a popis s využitím směrových pojmů. V souboru se děti setkají s třemi typy úloh:

1. Protínání čar (karty 1 až 6)

Podstatou úloh je určit, které čáry se protínají v daném bodě. Při řešení úloh žáci prokazují schopnost analytických činností, schopnost rozčlenit zrakový vjem na prvky a schopnost zaměřit se pouze na některé z nich. Podstatnou úlohu při řešení sehrává schopnost přenášet pozornost na různé prvky zrakového vjemu a krátkodobá paměť.

2. Body čar (karty 7 až 10)

Cílem úloh je určit, na které čáře leží daná množina bodů. Při řešení úloh je možné použít několik strategií, které v různé míře využívají různé myšlenkové pochody. Způsob řešení bývá zpravidla individuální, závislý na stupni rozvoje konkrétních schopností. Obtížnost úloh graduje spolu s počtem bodů, které na čáře leží (dva až čtyři).

3. Orientace v rovině (karty 11 až 16)

Práce s pojmy doleva, doprava, rovně, nahoru nebo dolů. V úlohách s pohybovou tematikou (karty 11 až 14) žáci v soustavě oblých, navzájem se protínajících čar konstruují cesty podle směrových pokynů nebo cesty směrově popisují s využitím pojmů doleva, doprava nebo rovně. V tomto případě je význam pojmů doleva, doprava a rovně relativní – směr závisí na pozici mluvčího. Naproti tomu v úlohách s výtvarnou tematikou (karty 15 a 16), v nichž žáci konstruují lomené čáry s využitím pokynů nahoru, dolů, doleva nebo doprava, je význam těchto pojmů vzhledem k neměnné pozici mluvčího absolutní. Při řešení úloh musí žáci prokázat znalost těchto směrových pojmů a schopnost aplikovat je v různých situacích.

Úlohy obsažené v souboru lze využít i k evokaci a rozvoji řečového projevu. Tím se žáci učí transformovat zrakové vjemy do řeči a tříbí své vyjadřovací schopnosti. Lze využít i mezipředmětové přesahy námětů úloh (např. prvky geometrie, dopravní nebo výtvarné výchovy, prvouky).

Zadání úloh lze využít i k vytváření dalších otázek a řešení dalších problémů. Např., které cesty se kříží na dalších křižovatkách (karty 1 a 2); které stanice spojuje červená, modrá, … kosmická loď, která loď spojuje nejvíce (nejméně) stanic (karty 7 a 8); může žlutý kamion dojet do stejného cíle i jinou cestou?, popiš ji (karta 11) apod.

ISBN 978-80-86745-81-7

Rámeček se objednává samostatně - obj. číslo 1000

Newsletter
Email s informacemi zasíláme přibližně 4 x za rok.
Potřebujete poradit?

Potřebujete s něčím poradit? Kontaktujte nás.

+420 775 255 326

info@amosek.cz

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.